NEUROPSYCHOLOGY OF SALE
Kurz prodejních dovedností na principu podprahových voleb, emocí a metaprogramů mysli.
Umění skvělých obchodníků (lovců) se dá jen těžko naučit či replikovat, učíme se často věci viditelné, ale mnohdy rozhodují věci podprahové, těžko zpočítatelné a měřitelné jakými jsou sympatie, atraktivita, empatie, které z pozice (pozorovatele) nedokážeme správně posoudit. Je obchodování dovednost nebo umění? Cílem kurzu je rozvinout přirozený talent účastníků v jednání s novými i stávajícími zákazníky. Využíváme přitom analogie "randeologie" při získávání velmi atraktivní ženy, která je podobně náročná a obletovaná jako zákazníci a konkurence se jí podbízí. Lépe tak překonávají překážky, vnitřní bloky či námitky a pochopí podstatu, dynamiku a děje ve vztahu k jejich zákazníkovi (partnerovi). Díky tomu budeme rychleji, přirozeněji a spontánněji jednat a dosahovat tak většího obchodního úspěchu i spokojenosti stávajících klientů.
Forma kurzu:
Kurz je veden formou
interaktivního, zábavného a objevného workshopu s minimem teoretických
informací, maximem praktického nácviku a osobnostně rozvojových technik. Cílem kurzu je rozvinout náš
přirozený talent a dispozice k jednání s lidmi a novými i stávajícími
zákazníky. Využíváme přitom unikátního know-how analogie partnerského vztahu,
která nám umožní lépe chápat podstatu, dynamiku a děje ve vztahu k našemu
zákazníkovi (partnerovi). Naučíme se přirozeněji jednat a dosahovat tak většího
obchodního úspěchu i spokojenosti stávajících klientů.
Obsah kurzu:
Základy behaviorální ekonomie
Teorie omezené racionality
Neuropsychologie v praxi
Taje lidské motivace
Prospect theory
Randeologie ve službách obchodu
Analogie (soběpodobnost) ve vztazích a obchodování
Strategie a taktiky úspěšných lovců
Metaprogramy v lidské mysli a rozhodování
5 star service - potřeby zákazníků a jak udržovat správnoudynamiku jednání a vztahu
Fáze získávání - Jak se dostat na poslední "metu"
Networking - sociální sítě a účinná práce s referencemi
Témata praktických tréninkových situací v rámci kurzu:
Jak správně oslovit zákazníka (i stávajícího) s nabídkou
Jak budovat jeho důvěru
Jak vyvolat zájem a motivaci
Jak ovlivnit rozhodování druhého
Jak získat zákazníka pro společnou věc
Jak udržet zákazníka a budovat náš vztah
Otázky a odpovědi ke
kurzu...
Otázky na úvod:
- Co rozhoduje o našich volbách a našem jednání?
- Jsou to potřeby? Emoce? Rozum? Nebo iracionalita?
- Je možné chování a rozhodování druhých účinně ovlivňovat?
- Jak fungují metaprogramy, neuropsychologie a neuromarketing?
Co se naučíte:
- Jak porozumět motivaci a osobnosti zákazníka (klienta).
- Jak účinně, jinak a zajímavě oslovit zákazníka.
- Jak vyvolávat potřeby současných i potencionálních zákazníků.
- Jak ovlivnit rozhodování druhých.
Více informací o kurzu si můžete stáhnout zde: