ART OF ACQUISITION
K získání zákazníka či klienta nestačí mít "zajímavý" produkt!
Často jsme přesvědčeni o tom, co je pro zákazníka či klienta vhodné, ale on si to "jaksi" myslí jinak...
Otázky, které si při jednání se zákazníky či klienty klademe:
- Do jaké míry je možné chování zákazníků či klientů předpovídat či ovlivňovat?
- Je svět o "objektivní" realitě nebo subjektivním vnímání reality?
- Jaký vliv mají vztahy (kontexty), emoce, vědomé i nevědomé potřeby?
- Co běží při jednáních tzv. "na pozadí"? Co jsou to metaprogramy?
- Jak být při budování kontaktů a při jednáních úspěšnější?
Model obchodování a osobního
prodeje, jak se formoval a jak jsme mu doposud rozuměli je už přes sto let
starý. Účinnost obchodních technik a postupů bohužel klesá. Děje se tak díky
změnám v našem prostředí. Jsme zahlceni přílivem informací a nabídek.
Zákazník či klient si vypěstoval často silný odpor či přímo rezistenci vůči
snahám obchodníků.
Nejnovější poznatky psychologie a
neurověd nám dávají jiné odpovědi na
otázky, které jsme si kladli a které intuitivně či zvykově odpovídali.
Na čem staví kurz akvizice a co by měl obchodník umět:
- Obchodníci získají unikátní model Purchase bases© - fáze rozhodování a nákupního procesu
- Naučí se pracovat se zájmem zákazníka a pojmy jakými jsou: Orbit, Metování a Randeologie
- Zdokonalí se v posílení svého vlivu díky - Influence chart©
- Rozumět tomu, co je skryté, co je "za dveřmi" a ovlivňuje
- Jak najít a umět uspokojit dosud nenaplněné potřeby a očekávání zákazníků či klientů
- Dokázat účinně pracovat s příběhem zákazníka či klienta
- Využívat nejnovější poznatky Neuroekonomie - Neuropsychologie
- Naučit se ovlivňovat emoce, které v procesu rozhodují- Využívat systém zisků a ztrát
- Rozumět tomu, jak působí nejistota a jak hodnotíme pravděpodobnosti
- Porozumět tomu, jak zákazník "schématicky" myslí (Heuristický model)
- Využívat v procesu "priming" či "kotvení" vnímání
- Porozumět systému "oddělených účtů"
- Zdokonalí se v posílení svého vlivu díky - Influence chart©
- Využívat nejnovější poznatky Neuroekonomie - Neuropsychologie
A to vše v maximální přirozenosti!
Proto paralelně pracujeme i s tématy:
- Jak správně pracovat s "kontaktem"
- Jak pracovat s energií
- Jak se dobře "naladit", "napojit", "porozumět"
- Jak správně argumentovat a ovlivňovat rozhodování